Wielki Plan
i Okrutna Horda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wielki Plan Strona Główna
->
Inne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Start 2018
----------------
Drużyna
Fabuła
Kiedy sesja
Okoliczności
Inne
Ogólne (ARCHIWUM)
----------------
Drużyna
Okoliczności
Fabuła
Kiedy sesja
Inne
Bohaterowie Niezależni
Consensus
Postacie - prywatnie
----------------
Otto
Macief
Bruno
Waldemar
Konrad
Gregor
Werner
Albert
Ralf
Lucjan
Ogolne (archiwum)
----------------
Druzyna
Fabula
Inne
Kiedy sesja
Consensus
Plotki
Postacie - prywatnie (archiwum)
----------------
Bahir Dori Stoddir
Gustav
Fritz
Sebastiano Rass
Bertold
Manfred
Chacquez
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tolo
Wysłany: Śro 11:29, 25 Kwi 2012
Temat postu:
- Carroburg słynie z oddziału Wielkich Mieczy znani jako Carroburg Greatswords (nie potrafię tego ładnie przetłumaczyć)
- Gnomy nie tylko są kuglarzami rozmaitymi ale i skąpymi kupcami. Sprzedają wszystko za wygórowane ceny.
- W księstwach granicznych śmiga oddział skrzydlatych jeźdźców którzy zwą się Polokami.
- W całym niziołkowym królestwie opowiadana jest historia, że można pokonać mrocznego elfa patelnią.
- Nuln słynie ze swojej szkoły artylerii
- Kapłani chowali swoich braci w świętych gajach aby ich dusze pilnowały tego świętego miejsca.
- Magowie życia są bardzo płodni i posiadają liczne potomstwo
- Wiatry magii o podobnej naturze lepiej ze sobą współpracują (szara i purpury, zielona i burszstynowa itp)
mum
Wysłany: Wto 11:17, 03 Kwi 2012
Temat postu: Nasz świat wfrp
Żeby trochę rozruszać forum i przy okazji przypomnieć parę spraw, możemy wypisywać tu rzeczy, które wiemy już o świecie w którym gramy. Chodzi o rzeczy niestandardowe, których dowiedzieli się wasi BG, z jakimi organizacjami się spotkali, jakie plotki usłyszeli.
To ja zacznę:
- większość zakonów rycerskich jest teraz w Arabii po tym jak Karl-Franz ich tam posłał za korupcję. Jest to konsekwencją działania waszego znajomego - bestii
- bestia nie zginął, jest jeszcze wielu młodzieńców z sierocińca wokół którego toczyła się wcześniejsza kampania, może wasze drogi się jeszcze skryżują
- każdy mag musi oficjalnie mieć papierek - taki papierek ma datę ważności. Po określonym czasie trzeba przystąpić do egzaminu (Tolo przystąpił)
- w Carrobourgu była bardzo silna sekta Khaine'a , która oczyściła miasto z wszelkich kultów chaosu! Podobno grupa prostych chłopów bohatersko powstrzymała miasto przed zagładą. Można teraz śmiało rzec, że Carrobourg jest miastem pozbawionym mrocznej skazy.
- większość kontraktorów nie żyje. jesteście ostatnimi z ocalałych, zostaliście uhonorowani orderami cichego obrońcy. Mogiła zabitych na placu w altdorfie kontraktorów została zamieniona w pomnik
- Karl Franz lubi polowania. Podczas kiedy korumpowano najwyższych kapłanów - on już trzeci miesiąc polował w puszczach (powiadają, że to dlatego że ma brzydką żonę)
- spaczeń najczęściej przybiera formę czarnej bryły przypominającej węgiel. Każdy może go odróżnić wystawiając go na działanie światła. Odbija on światło w sposób nienaturalny - na przykład pochłania je całe, lub odbija je w kolorach tęczy. Czasami może również przybrać inne, bardziej pociągające formy - na przykład rubinu (jak to się zdarzyło Pieterowi)
- Pod krasnoludzkie bramy nadchodzi (lub nadszedł) potężny wróg. Rozpoczęła się wojna
- Krasnoludy zachowują się blisko tego jak przedstawiał to niegdyś Cino
Nie dotyczy to krasnoludów imperialnych. Jak się okazało to można z nimi zupełnie dobrze porozmawiać.
- imperialne piwo jest pełne resztek chmielu, zbóż i innych zabrudzeń
- odwrotnością wypalenia jest uczynienie maga lalką - taki mag zachowuje wszystkie magiczne umiejętności jednak nie posiada żadnej woli. Słucha on swojego pana i broni go za cenę swojego życia. W waszej ekipie była wcześniej lalka, uratowała was podczas czystek i słuch o niej zaginął
- posiadanie broni palnej bez herbu /inicjałów - jest nielegalne
- podszywanie się pod szlachtę karane jest śmiercią
- za drobne przestępstwa częstą karą są dyby, znamiona wypalone na czole i inne
- żeby wykryć magię trzeba się skupić. Dlatego mag nie wyczuje żadnych wiatrów jeżeli nie wyrazi takiej woli
- ołów tłumi magię i spaczeń
zapraszam do dodawania innych rzeczy
(mogą być z poprzednich ekip)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin