Forum Wielki Plan Strona Główna Wielki Plan
i Okrutna Horda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fanty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielki Plan Strona Główna -> Fabuła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Wto 13:57, 08 Wrz 2015    Temat postu: Fanty

Z przeszukania sekretarzyka i domu:
1) Zwój: Naświetlenie
Naświetlenie. Zasięg: 48m

Czar można rzucić na jedną żywą istotę, która może wykonać test magii aby odeprzeć jego moc. Na skutek działania tego zaklęcia ciało ofiary zaczyna świecić jak latarnia. Może oprzeć się testem SW

2) Zwój: Znak
Czarodziej może rzucić ten czar aby oznaczyć przedmiot należący do niego oryginalnym znakiem, znajdującym się na papirusie. Nic nie jest w stanie usunąć lub zamazać znaku. Jeżeli znak zostanie nałożony na żywą istotę, pozostaje w miejscu dotknięcia przez jedną godzinę poczym znika.
Znak można wpisać dowolny

3) Zwój: Lecząca dłoń Ulzaha
Czar można rzucić jedynie w dzień, gdy nie zakryte chmurami słońce świeci i jego światło pada na rzucającego. Czar odnawia rzucającemu K6 punktów Żywotności na rundę. Czar przestaje działać, jeżeli rzucający się poruszy, zostanie całkowicie uleczony, lub słońce zostanie czymś przesłonięte.

4) Zwój: Gwiazda przewodnia
Czar tworzy na niebie jasną gwiazdę (od razu można odróżnić ją od innych) która wskaże rzucającemu miejsce do dowolnego miejsca, ale tylko takiego, w którym kiedyś był. Przykładowo - nie można zażądać aby gwiazda wskazała drogę do zaginionego skarbu.
Czas trwania: do następnego wschodu słońca

5) Zwój: Upadek

Czar działa na pojedynczego ducha/demona/istotę odporną na niemagiczne ataki. Sprawia, że można go zranić zwykłymi atakami (tylko na czas trwania czaru. Istota może wykonać test magii aby odeprzeć zaklęcie.
Zasięg: 48 metrów
Czas trwania k6 rund

6) Magiczny bełt do kuszy - działanie nieznane (magia niebiańska)

7) Magiczne groty do strzał x2. Działanie nieznane (magia światła)

Cool Worek szlachetnych/półszlachetnych kamieni, wartość 50+k100 zk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielki Plan Strona Główna -> Fabuła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin