Forum Wielki Plan Strona Główna Wielki Plan
i Okrutna Horda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Resztka metalu - co chcecie z nia zrobic.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielki Plan Strona Główna -> Fabula
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Pią 14:17, 12 Sty 2007    Temat postu: Resztka metalu - co chcecie z nia zrobic.

100 jednostek metalu.

Kula to 12 jednostek.
Grot strzaly (lub beltu) to 6 jednostek.
Metalowy belt to 15 jednostek - kusza cina
Sztylet to 60 jednostek.

Atrybuty, jakie moze nadac im Morgil sa niepowtarzalne, czyli nie moze utworzyc dwoch rzeczy o takich samych wlasciwosciach.

Pociski calkowicie utworzone z tego metalu maja zasieg podzielony przez 2!

Proste runy, ktore moze wykuc Morgil:
- Runa lekkosci (redukuje ograniczenie zasiegu)
- Runa uderzenia (+1 obrazen)
- Runa implozji (przy podwojnym rzucie, np 22 - dodatkowe k6 obrazen)
- Runa celnosci (+5 do trafienia)
- Runa przebicia (ignoruje jeden punkt pancerza w miejscu trafienia)
- Runa bieglosc (nie trzeba miec b.s zeby wystrzelic pocisk z broni specjalnej)
- Runa zbicia (trafiony po nieudanym rzucie na Zr przewraca sie na ziemie)
- Pomniejsza Runa przeznaczenia (Wypisanie imienia jednej konkretnej osoby powoduje, ze trafienie jej tym pociskiem dodaje k4 obrazen)
- Runa sanktuarium ( +k4 obrazen nieumarlym)
- Runa czystosci (+k4 obrazen demonom)
- Runa rozproszenia ( rozproszenie aury)
- Runa jazgotu (swist pocisku jest tak potezny, ze moze spowodowac chaos w oddziale wroga)
Pomniejsze Runy Zywiolow i Domen:
- Runa kwasu (zadaje 1 pkt obrazen co runde az do udanego testy Wt, lub oblania rany woda)
- Runa Ognia (1 obrazen od ognia)
- Runa Swiatla (nieudany rzut na SW oslepia przeciwnika)
- Runa Prozni (Utrata 1 pkt Zw na stale)
- Runa Energii ( Wypalenie Avatara maga na k3 rundy)
- Runa Ziemii (Nieudany rzut na Wt - zakazenie tezcem)
- Runa Wody (jednorazowa - pocisk roztapia sie po trafieniu, przemienia w wode)
- Runa Mrozu (nieudany test na Wt - utrata 10 pkt zr, ww, I - w miejscu trafienia)
- Runa Lawy (Plonaca krew - do czasu udanego rzutu na Wt, bol powoduje, ze trafiony nie moze nic robic)
- Runa skaly (jednorazowa - 3k10 obrazen przedmiotom materialnym - drzwiom, skalom, murom...)
- Runa Zycia (Przyjmowane od tej pory obrazenia zwiekszane sa o 1, przez k12 rund)

Ponadto:
Pomniejsze Amulety - kazdy to 24 jednostki. Mozna je nosic bez konsekwencji (nie lamia zasady 3 przedmiotow)
- +1 pancerza przeciw pociskom w wybranym miejscu ciala
- +1 pancerza przeciw broniom recznym w wybranym miejscu ciala
- 5% wieksza szansa parowania
- +3% do dowolnej cechy
- Absorbcja okreslonego zywiolu badz domeny magii(1pkt)
- +1Zw

Pociski po wystrzeleniu maja 90% szans na wygasniecie!
Ponadto strzelenie w stal lub mur to 50% szan na wygasniecie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mum dnia Sob 0:30, 13 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cino
Hetman



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 765
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarek

PostWysłany: Sob 0:28, 13 Sty 2007    Temat postu:

proponuje: bełt, strzałę oraz kuszę jazgodu (zajebista sprawa), tak samo po runie zbicia (w sam razna uciekające postacie, tutap pytaine do MG: czy wtedy obrażenia są zadawane normalnie czy nie?) Do tego amulet parowania, do tego grot strzały z runą światła. Pozostaną 4 "kamyczki" Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Sob 0:29, 13 Sty 2007    Temat postu:

mozna tylko 1 jazgodu ! tylko jedna runa kazdego typu!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
N/A
Akolita



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 2:12, 13 Sty 2007    Temat postu:

Jestem za medalionem +1 ZW dla Gustawa, 76
pozatym opcjonalnie zamiast +5 parowanie lepiej chyba +3 WW (2 procent roznicy ale sie sprawdza przy 2 czynnosciach). -52

Runa swiatla, fajna zabawka na strzale. 46
Belt jazgotu - zostaje 31
Runa zycia na strzale (a co jak nam przyjdzie walczyc z kozackim demonem ?) - 25

Runa zbicia - MG odezwij sie czy liczymy podwojnie przy ucieczce. W mechanice chyab sie liczy x2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
awdzian
Hetman



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 702
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fargo

PostWysłany: Sob 12:53, 13 Sty 2007    Temat postu:

ja jestem za
pociski robić jest bez sensu za duże szanse na stratę
15- bełt jeden bo po pierwsze Bahir jeszcze ma bełty magiczne a i tak on strzeli góra 4 razy (bełt z runą jazgotu)
24 - 4 strzały dla Manfreda (runa czystości; runa lawy; runa życia; runa zbicia)
48 - dwa amulety dla kogoś (+1 żw i +5 parowanie)
12 - dwa groty do bełtów kto tam dalej ma kusze (runa kwasu; runa rozproszenia)
------------
99 tylko jeden stracony

A i mamy jeszcze strzałę arianki (pająka czy jakoś tak)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cino
Hetman



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 765
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarek

PostWysłany: Sob 14:01, 13 Sty 2007    Temat postu:

w sumie bełt mi nie jest potrzebny, równie dobrze ktoś inny może mieć strzałę na łuk z runą jazgodu, zaoszczędizmy troszkę mateiału, skoro efekt będzie taki sam to po co przepłacać?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GrzesiU^^
Nowicjusz



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:13, 13 Sty 2007    Temat postu:

A sztylet nikomu by się nie przydał ??... trzeba pamiętac ze pociski mogą wygasnąc.. raz i nie ma prawdopodobnie...

Sztylet + trucizna
amulet
bełt bądz 2 groty...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cino
Hetman



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 765
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarek

PostWysłany: Sob 16:17, 20 Sty 2007    Temat postu:

moja propozycja: sztylet z runą kwasu (60) (każda rana zadaje 1 pkt obrazen co runde az do udanego testu Wt, lub oblania rany woda? proszę o odpowiedź)
nasyzkjnik +3 do ww (24)
grot strzały z runą jazgodu
grot strzały z jakąś inną runą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
awdzian
Hetman



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 702
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fargo

PostWysłany: Nie 17:38, 04 Lut 2007    Temat postu:

zamknięcie tematu
zrobiliśmy:
- sztylet z runą kwasu (Bertold)
- amulet + 5% parowania (Bachir albo Vukotich)
- strzała z runą jazgotu (Manfred)
- bełt z runą czystości (Wukotich)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielki Plan Strona Główna -> Fabula Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin