Forum Wielki Plan Strona Główna Wielki Plan
i Okrutna Horda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podniesienie poprzeczki? - Zapoznac sie i ocenic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielki Plan Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy jestes za tymi zasadami?
ZA!
40%
 40%  [ 2 ]
Trzeba zmienic pare rzeczy i beda ok
20%
 20%  [ 1 ]
Nie bardzo, ale moze dam sie przekonac
20%
 20%  [ 1 ]
PRZECIW!
20%
 20%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Śro 22:26, 28 Lut 2007    Temat postu: Podniesienie poprzeczki? - Zapoznac sie i ocenic

Jak czytalem ten art to wydal mi sie bardzo realnym problemem, ktory od dawna mnie przesladuje w naszych przygodach;)

Troche freestajluje jesli macie przeciwnikow - np jakis chlop dostanie w czaszke z miecza z sila 9, powiedzmy od Sebastiano (tu z Rapiera) - to raczej juz ma rozcieta czaszke i pada na ziemie / ucieka /koniec walki/ blaga a jesli chce stanac do walki dalej slania sie na nogach.
Podobnie tez wojownik - ma powiedzmy z pancerzem 4 PP na glowie i 14 zywotnosci. Dostanie za 12 w leb. Wstrzasnie nim to niezle - ale juz sie slania na nogach.

Generalnie myslalem o obarczeniu takim ciezarem graczy rowniez a zasady wyjasnil by art (tam sie lepiej wyslawiaja):

[link widoczny dla zalogowanych]

Czekam na komentarze - profitem z tego moze chocby byc wiecej PD za rozsadek w walce!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mum dnia Sob 19:23, 03 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tolo
Hetman



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 753
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Estalia

PostWysłany: Śro 23:48, 28 Lut 2007    Temat postu:

Nie podobają mi się te zmiany.

Mum jak prowadzisz walke to z każdym ciosem dowiadujemy się jak to mocno nas boli i nie raz u nas tak było, że postać traci 2 żw ale mum mówił że zalało oczy i nie ma jak walczyć. NA karteczce widać niewielką stratę punktów ale postać jest już nieaktywna, w tym wypadku całkowita żw mówi o tym jak Twarda jest nasza postać że nie jedno już przeżyła bla bla i po dniu bedzie dalej chodzić jak krew zakrzepnie z tymi mniejszymi punktami, krew sie nie leje, boli ale dalej walczy.

Zgodnie z tym artykułem " Jeśli postać przeżyje ranę śmiertelną to automatycznie dostaje 1 Punkt Obłędu. Po otrzymaniu rany ciężkiej otrzymuje Punkt Obłędu po nieudanym teście Siły Woli." "W ostateczności pozostaje wylosowanie jednej z cech i obniżenie jej o 5."

Z powyższego wynika, że po kilku walkach stalibyśmy się chorzy psychicznie i niedołężni.

Art wnosi zmiany ale na gorsze, w 2 ed. i tak śmiertelność jest wyższa, taki goblin s3 +k10 trafia Frytza powiedzmy wt 4 i wyrzuci 6 na kostce to frytz z żywotnością 11 zostaje już na połowie (6żw) już po tym ciosie wiemy że jest dość ciężko ranny i się cofa, jeszcze jedna runda i taki goblin może posadzić chłopaka. Zgodnie z tą zasadą dostałby ranę "lekką" chociaż jeden pkt wiecej i wchodzi na ciężką czyli dostaje kolejny cios, testuje sile woli czy ma obłęd, oraz rzuca na tabelkę krytyków.

Bla nie podoba mi się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Śro 23:58, 28 Lut 2007    Temat postu:

a propos fritza - to tak wlasnie by bylo w realu Sad
ale oko, zobaczymy jak dalej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cino
Hetman



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 765
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarek

PostWysłany: Sob 18:47, 03 Mar 2007    Temat postu:

Uważam, że pomysł jest zajebisty!

W artykule problem zajebiście przedstwiony i ma fajne rozwiązanie.

Dostaniesz strzała za 10 żw w rękę i masz ja wybitą, pomimo ze że np. żywotność wynosi 15, moim zdaniem kozak

A liczba otarć może być większa od sumy żywotności pozstaci, też słusznie a i gacze mają jakieś zadośćuczynienie Smile Możesz mieć 10 drobnych ranek i spokojnie walczyć dalej (przy żw np. 15) a równie dobrze dostaniesz strzał zdejmujący 10 z żw i padasz nieprzytomny Smile

Zwiększy to dynamikę walki, będziemy walczyć ostrożniej i starać się unikać tego, będą prawdziwe złamania otwarte po walkach itp!

Czas rekonwalescencji troszkę długi jest, ale to tak jak w życiu Smile.

Ujemne modyfikatory? do czasu wyleczenia się jak najbardziej!Smile

Oczywiście problem pojawia się, bo to są dodatkowe zasady i (tak jak u nas z prawem) zamiast pomagać ich nadmiar może szkodzić, więc jeżeli już się zdecydujemy na to to nasz strażnik mechaniki systemu musi mieć to w paluszku! Ale to chyba nie problem, co Mum?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Sob 18:59, 03 Mar 2007    Temat postu:

nie problem Smile mozemy tez zmienic na wlasne potrzeby je jakby co

--

albo powierzyc to mojej improwizacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
awdzian
Hetman



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 702
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fargo

PostWysłany: Nie 12:23, 04 Mar 2007    Temat postu:

Jestem za pomysłem ale sposob wg mnie jest taki sobie
po mojemu żywotność odzwierciedla wytrzymałość w czasie walki poprostu kotś kto zostanie cięty z początku mimo bulu walczy normalnie dalej dopiero po jakimś czasie z powodu utraty krwi słabnie im więcej ran tym szybciej osłabnie nie zapominajcie o Adrenalinie jaka towarzyszy podczas walki no i o szoku wywołanym mocnym ciosem
sytuacja z życia wzięta po wypadku autobusu uczestnik wypadku był w takim szoku że poszedł do domu a w domu okazało się ze ma obie nogi połamane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielki Plan Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin