Forum Wielki Plan Strona Główna Wielki Plan
i Okrutna Horda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

06.02.2016

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielki Plan Strona Główna -> Fabuła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Wto 8:55, 09 Lut 2016    Temat postu: 06.02.2016

Oczyszczenie kanałów w Nuln. Raul, przywódca 'labiryntu' zlecił wam oczyszczenie osiedla ze szczurów.
Przy okazji znalazł się elf, uszkodzony.

Nie będę się rozwodzić może ktoś dopisze - ale mieliście naprawdę dużo dobrych pomysłów Smile

Niedługo napiszę epilog


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Wto 21:12, 09 Lut 2016    Temat postu:

Ok mam chwilę to podsumowuję:
1. Po bitwie:
- od początku przygody nie było z wami elfa
- sprzątanie po ostatnich zdarzeniach w kamienicy, okoliczne zbiry zjawiają się na miejscu ale i również kapłani, ogólnie krajobraz po bitwie
- kapłani zabierają na przesłuchanie kultystów którzy przeżyli
- Lucjan znajduje u jednego (który się przewrócił na schodach) pierścionek z ukrytym symbolem nurgle'a. Odkrywacie że jeśli zdejmą pierścien - zostawia ślad na dłoni. Pierścionek oddaliście i powiadomiliście władze o odkryciu.

2. Raul
- cały czas czekacie na elfa, mija kolejna noc i dzień
- w kamienicy zjawia się grupka zbirów, szykujecie się na wszystko
- ostatecznie przychodzi lokalny wataszka, dowódca Labiryntu - Raul, ze swoim bratem
- Raul chce wam się odwdzięczyć, zależy mu aby osiedle było wolne od skazy wszak 'mieszkają tu sami dobrzy ludzie'. Oferuje wam pomoc w dowolnej sprawie
- decydujecie się na: ustalenie gdzie jest wysoki hełm (Goliat) oraz znalezienie elfa
- Raul składa wam propozycję: chciałby żeby ktoś zajął się szczurami które ostatnio zjawiają się w kanałach. Da wam ludzi.

3. Plan
- dowiadujecie się o rozkładzie kanałów, co tam się działo, co już przeszukano. Szykujecie swoją ekipę (dostaliście 12 ludzi od Raula)
- Ekipa to w sumie banda zbójów. Podczas jednej z uczt Raul zabija jednego z nich po okazaniu braku dyscypliny
- ktoś wpadł na pomysł znalezienia kanalarza - jeśli nie zaznaczyłem na sesji - dopisz sobie + 5PD
- kanalarz wyjaśnił że są tam jeszcze inne tunele - na tym samym poziomie. Ale rowniez wspomnial o tunelach które są na poziomie niżej (kanały na kanałach)
- waszą prawą dłonią jest 'Rudy', dostajecie również 2 opaski które macie nosić kiedy jesteście w labiryncie
- chodzicie po dokach wzdłuż chodnika, gdzie odkrywacie kraty poniżej 'wylewów'. Konrad wskakuje do wody gdzie styka się z jedną z istot. Osobiście uważam że to była najfajniejsza część sesji jak tam chodziliście + ten szum wody i śluzy Smile

4. Elf
- podczas ucztowania kapłan 'niechcący' podsłuchuje rozmowę Raula z bratem. Wynika z niej że wiedzą już gdzie jest elf ale przejmują się waszą reakcją. Moglibyście nie chcieć dokończyć zadania...
- drużyna się konsultuje
- następnego dnia dyplomatycznie stawiacie Raulowi warunek: albo da wam elfa albo nici z roboty
- okazuje się że elf już jest na miejscu, wyłapano również jego oprawców.
- elf jak przez mgłę pamięta kiedy mężczyzna wskazał na niego i kazał obciąć mu ucho. Chwilę potem zabrzęczały monety. Nie była to sprawa osobista...


4. Tunele
- postanowiliście zejść od razu do odciętej części tuneli.
- Waldemar wypala kwasem studzienkę w miejscu gdzie był zawieszony balast
- schodzi Lucjan wraz z podstawową ekipą
- dość szybko jeden ze zbirów zaczyna się słaniać, po jakimś czasie odkrywacie kolec z trucizną. Rudy również na niego się nadziewa
- zwiedzanie tuneli, zejście do ukrytego poziomu
- pokonanie stalowych drzwi z użyciem Kaliego

5. Szczury
- za stalowymi drzwiami banda szczurów, pogoń za nimi a w końcu skok do czeluści (kanału jeszcze niżej)
- i tu zaczęła się typowa warhammerowa walka (Lucjan jak zawsze mi przyomniał o Warhammerowej kolejności - i dobrze )
- walka nie była łatwa, elf dostał porządnie w uszkodzoną już dłoń. Zostanie blizna. Szaz: masz na nastepnej sesji 4 Żw na starcie
- w tym czasie Konrad pobiegł do pobocznego tunelu, zaczął iść coraz dziwniejszymi korytarzami, spotkał zgromadzenie szczurów które zaczęło ruszać w waszą stronę tunelami z Dżezajlem
- Konrad biegł tunelem krzycząc do waldka z naprzeciwka żeby jebnął bombę i ten jebnął. Prawy tunel zasypany
- dotarliście do lewego tunelu gdzie człowiek rozmawiał ze szczurami, człowiek zawrócił się i zacząl piąć w górę schodami. Pogoń za nim była bezskuteczna (zamknął za sobą drzwi na schodach)
- chwilę potrwało zanim otworzyliście drzwi, bieg na górę a tam mury i strażnicy i niezłe jaja Very Happy
- została jeszcze jedna odnoga, po pobieżnym zbadaniu powrót na górę

6. Bomba
- ostatecznie sczury zapędzone na brzeg rzeki.
- Waldek wrzucił z góry (z doków) bombę przez kratkę
- bum i dziesiątki ciał wypłynęły do Reiku



Tu przygoda się zakończyła ale:
- to nie koniec Smile


Nastepną sesję zaczynamy właśnie na tym brzegu labiryntu, mam nadzieję że się podobało. Nastepny weekend jestem w Wawie ale potem jest następny weekend


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cino
Hetman



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 765
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarek

PostWysłany: Wto 22:29, 09 Lut 2016    Temat postu:

Do dodania, że ów jegomość, który uciekł na mury to jakiś sierżant/kapitan straży, miał czarny, sumiasty wąs. To zdrajca rasy ludzkiej i zostanie osądzony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Śro 11:15, 10 Lut 2016    Temat postu:

Jeszcze tak powiem od siebie że następnego dnia nie było typowego mega-kaca więc git

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucian
Akolita



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:41, 11 Lut 2016    Temat postu:

Sesja (jak zwykle) bombastik
jedyny mankament to taki, że ktoś zatruł Warkę alkoholem Mr. Green
i zgięło zbyt mocno, ale pamięci nie pocięło Mr. Green

ok a mam do muma pytanie:
pomiędzy ostanią przygodą a następną mija jakiś czas czy tak z marszu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mum
Sprzedawca cebuli



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hospicjum

PostWysłany: Pią 9:37, 12 Lut 2016    Temat postu:

Hej,

przygoda raczej zacznie się jak stoicie w dokach patrząc na efekty wybuchu. Ale jeśli pójdzie wszystko dobrze - wasi BG będą mieli dla siebie czas w między-sesji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielki Plan Strona Główna -> Fabuła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin